tinaedvardsen67 2021-02-08 22:40:36

24 timers renn

Velkommen til 24 timers renn 2021

Fredag 12.februar kl. 15:00 – lørdag 13. februar kl. 15:00 er det 24-timersrenn i løypene dere selv måtte ønske.

Klubbene Inderøy, Steinkjær og Lillehammer Skiklubb har allerede prøvd seg, og nå er det IL Skrim ski sin tur til å føre stafettpinnen videre.

Fra fredag 12. februar kl. 15:00 skal vi se hvor langt vi sammen klarer å gå på ski i 24 timer.

Hvor langt klarer medlemmene i IL Skrim ski å gå?

Opplegget er som følger:

• Start når du vil, og gå så langt og lenge du selv ønsker i løpet av disse 24 timene. Om du teller KM i leik på ski,  går 2 km på 1 time eller 60 km fordelt på tre økter spiller ingen rolle, alle bidrag er like gode!
  • Både ung og gammel kan delta - søsken, foreldre og besteforeldre til medlemmer - gjør det gjerne til et familieprosjekt hvor alle registrer inn sin distanse.
  • Tell km og meld inn disse - Link til registrering finner du her
  • Aktivitet og kilometerberegning må man selv utføre. Ved usikkerhet kan man få indikator på skisporet.no og kartene som står plassert rundt om på skistadion– 1 time skileik/hopping/aking omregnes til 4 km (jfr skikortreglene)
    – Løypene velges fritt der selv måtte ønske
  • Hold avstand. Koronareglene skal overholdes.
  • Alle som registrerer seg innenfor fristen deltar i trekningen av flotte utrekspremier frå våre samarbeidspartnere