Medlemskap IL Skrim

For å være med på IL Skrim Skiskole og/ eller treningsgrupper må man være medlem av hovedforeningen i IL Skrim. Man kan da velge mellom familiemedlemskap eller enkeltmedlem.

Treningsavgift oppdateres årlig og defineres i økonomiske retningslinjer gjeldene for sesongen.

Økonomiske retningslinjer

Alle som vil være med i IL Skrim Ski kan melde seg inn ved å trykke her.

Vi legger vekt på å bygge opp stor bredde med mange løpere og skape et lekbasert miljø hvor barna trives, føler seg trygge, utvikler seg sosialt og får nye venner i tillegg til utvikling av skiferdigheter. Utøvere som vil satse ekstra for å oppnå de helt store resultater vil få muligheter for det, men også for disse er det sosiale mangfoldet viktig.

Gjennom vår aktivitet utvikler barna skiglede som ofte varer livet ut og man er mye ute i frisk luft og utvikler kroppen på en sunn måte.

Foreldre blir kjent med andre voksne som er glad i skisport, frisk luft og fin natur. Du sikrer deg fin mosjon, du kan utvikle egne skiferdigheter, du kan delta på smørekurs og få mulighet til selv å være med i dine egne barns fritidsaktiviteter.

Arbeidet i skigruppa er foreldredrevet og basert på at alle bidrar. Dette forutsetter at alle gjør sin innsats i løpet av sesongen og er positiv innstilt ved tildeling av oppgaver. Alle vil måtte ta sine dugnader i forbindelse med arrangementer, snøproduksjon og vedlikehold av skianlegget både sommer og vinter.

Dugnader er beskrevet her