Stevner

Påmelding:

Påmelding skjer klubbvis.

Send navn på stevne, skytternummer, klasse, hvor og når påmelding skal sendes og kontonummer påmeldingsavgiften skal betales inn på mail til Odd, oddtp(at)hotmail.com

Betal så påmeldingsavgift minst 5 dager før påmeldingsfristen går ut på Vippsnr: 117649 eller evt til kontonr: 2291 16 03202.

Merk betalingen med skytternummer*, navn og klasse.

Om noen har lyst til å delta på stevner, men lurer på noe ang skytternummer, klasse eller andre ting, snakk med leder eller andre i klubben. Vi hjelper hverandre så godt vi kan.

Kun betalte påmeldinger sendes til arrangøren av stevnet.

*Skyttere uten nr sender bare navn og klasse. Vanligvis vil en skytter ikke tildeles et skytternr før etter første nasjonale stevne.

Stevner:

Det er hver skytter sitt ansvar å undersøke hvilke stevner de kan delta på, vilkår for disse, og å holde seg oppdatert på ny informasjon.

Lista av alle stevner i Norge kan finnes via bueskytterforbundet sine sider eller ved å følge denne linken: Terminliste stevner World Archery Norge.

Stevner som arrangeres i relativ nærhet til Kongsberg og/eller stevner som mange av IL Skrim sine bueskyttere planlegger å delta på kan likevel annonseres i IL Skrim Bueskyttere sin kalender. Det minnes på at dette ikke er den komplette listen over stevner det er mulig å delta på.