junehosand 2018-02-04 21:04:44

Nye medlemmer

IL Skrim Bueskyttere er en liten undergruppe av IL Skrim som tar imot interesserte potensielle skyttere fra 10 år og oppover. Bueskyting er en helårsidrett som passer for vokse så vel som barn.

Interesserte har muligheten til å delta på 1-2 åpne treninger før de bestemmer seg for om de vil fortsette. Når nok nye skyttere ønsker å starte arrangeres nybegynnerkurs.

Klubben stiller med utlånsbue og piler den første tiden for nye skyttere. Dette er slik at dere har mulighet til å bli kjent med idretten og slik at vi i klubben kan rettledere dere i videre valg av riktig utstyr.

Mange bueskyttere bruker samme bue og piler i mange år, så bueskyting kan være en rimelig idrett.

Les mer om priser og treningstider i menyen til venstre, og ta kontakt dersom dere er interessert i å prøve bueskyting.

Klikk her for å registrere deg som medlem av IL Skrim.