Velkommen som medlem i IL Skrim!

Ønsker du å bli medlem i IL Skrim?

Når du melder deg inn i IL Skrim gjennomfører du først en registrering i vårt medlemsregister og deretter gjennomfører betalingen via link du mottar fra vårt medlemsregister.
Klikk på denne linken og gjennomfør registrering. Se brukerveiledning i menyen til venstre, "Betale medlems- og treningsavgift" dersom du står fast.

Husk å legg inn personalia for medlemmet du ønsker å melde inn - altså ønsker du å melde inn barnet ditt, så skal barnets personalia legges inn.

Priser:

Medlemsavgift i IL Skrim er kr 300.- for enkeltmedlemmer og kr  650.-for familiemedlemskap. (Justert pris familimedlemskap vedtatt på årsmøtet 2019)
Treningsavgift for de forskjellige gruppene vil komme i tillegg og varier i forhold til både gruppe og den aktives alder.