IL Skrim og Sense Helse fortsetter sitt gode samarbeid og opprettholder 2017 prisene for treningsavgift.

I tillegg setter vi ned administrasjonsavgiften for nye Sensemedlemmer fra 299.- til 199.-

Avtalen gir deg gode vilkår for trening og aktivitet i tillegg til at den også vil bidra til at klubbens aktive utøvere får et enda bedre treningstilpasset tilbud.

2017-12-20
larseigilwettestad62

sense-logo.png

Medlemsavtalen gir deg som Skrim-medlem et årskort til kr 399.- per mnd og gir deg rett til alle Sense Helse sine annonserte medlemsfordeler, herunder også gruppetrening.
( Administrasjonsavgift på kr. 199.- tilkommer som en engangsavgift for nye medlemmer)

Ordinær medlemsavgift er per 2019 kr. 599.-

IL Skrim ser frem til et godt samarbeid de neste  årene

* Husk å ta med ditt IL Skrim fordelskort får å få dine rabatter og riktig registrering.