Therese Søderman Svalastog – tatt ut til landsdelssamling for J14!

Gratulerer, med uttak til Landsdelssamling!

Fotball er Norges (og Europas) desidert største idrett, målt i antall kvinnelige utøvere. Sett i det perspektivet er det ingen liten prestasjon at akkurat du blir sett på som et av landets største talenter!

2017-03-10
Skrim Fotball

For det er derfor du er tatt ut til denne samlingen. Norges Fotballforbund har tatt ca de 60 jentene født i 2003 og 60 jentene født i 2002 som vi synes er spesielt spennende» (i Norge).
Slik startet hilsenen fra Håkon Grøttland (NFF) i innkallingen til samlingen 23/3-26/3 i Sarpsborg….

Kun to andre jenter fra kretslaget (Buskerud J14) er tatt ut til denne samlingen og kun 27 jenter fra landsdel Sør, bestående av kretsene Buskerud, Vestfold, Agder, Telemark, Oslo, Akershus, Østfold, Indre Østland!

Dette er utrolig stort Therese, vi er så stolte av å ha deg i klubben!
Lykke til!
Hilsen Skrim Fotball

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket