Torill Heia utnevnt til æresmedlem i IL Skrim, Mats E. Hansen og Asmund Henriksen ble tildelt hederstegn

På årsmøtet i IL Skrim tirsdag 26. mars ble Torill Heia utnevnt til æresmedlem i IL Skrim. En slik æresbevisning henger meget høyt, men er veldig fortjent!

Mats Hansen og Asmund Henriksen ble tildelt hederstegn for ekstraordinær innsats gjennom mange år.

2019-04-03
anders.hovde

Torill Heia mottok stående applaus da hun ble utnevnt til æresmedlem i IL Skrim på årsmøtet 26. mars.

Denne æresbevisningen mottok hun for sitt brennende engasjement for klubben gjennom mange år. Torill Heia har vært en "Skrimmer" i 50 av sine 60 leveår.

Hun er tidenes supersupporter og har sånn sett det perfekte navn (Heia). Torill har fulgt både håndballen og fotballen tett - og kanskje særlig har hun fulgt med Skrim sitt A-lag i fotball på sine oppturer, men flest nedturer. (Få har vel sett mer middelmådig fotball enn Torill....)

Torill er en flott og viktig ambassadør for klubben og representerer hva vi ønsker å fremstå som utad, nemlig inkluderende, mangfoldig og med plass for alle.

Vi takker for ditt engasjement og din innsats gjennom mange år!

Mats E. Hansen og Asmund Henriksen ble tildelt hederstegn for ekstraordinær innsats over mange år. Mats ble tildelt hederstegn for sine 253 A-kamper og innsats som blant annet trener og styremedlem. Asmund blant annet for flere styreverv og som eiendomsbestyrer for Skrim gjennom flere år. Fotballgruppa takker Asmund særlig for hans bidrag med å få Sparebank1 hallen realisert!

I tillegg til disse som har hatt nær tilknytning til fotballgruppa, ble Kjell Sørensen utnevnt som æresmedlem i IL Skrim og Runar Sand (ski) og Elin Willoch (håndball) ble tildelt hederstegn.

Videre har flere personer fra fotballgruppa blitt nominert til innsatspris. Disse får utdelt sin pris på et Sesongåpnings-arrangement i Skrim Idrettspark lørdag 27. april (mer info kommer i eget innlegg).

Se også Laagendalsposten sin flotte reportasje fra årsmøtet her: Årsmøte Skrim - Laagendalsposten

Torill%20Heia%20-%20%E6resmedlem%202018.jpg

Mats%20Hansen%20Asmund%20Henriksen%20m.%20fl-Hederstegn%202018.jpg

(Foto i denne artikkelen: Ole John Hostvedt, Laagendalsposten)